آرایش هالیوودی چیست

آرایش هالیوودی چیست | تاریخ تاسیس 1393 در خدمت عزیزان دل هست . ارائه ی تمامی خدمات زیبایی، میکاپ، vip عروس، صافی، رنگ و لایت حرفه ای، فیبروز، کاشت مژه، کاشت ناخن ، پاکسازی پوست با چندین سال سابقه کار در آمل .

آمل : خیابان هراز – آفتاب64 – آسمان8

مدیریت : الهام حسینی

آرایش هالیوودی چیست

آرایش هالیوودی چیست

تماس با بانوی هنر   09113250616

چند سالی می‌شود که سبک میکاپ هالیوودی در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگرچه این سبک از میکاپ نیاز به تمرین، زمان و تکنیک‌ها خاصی دارد، اما می‌تواند یک میکاپ خاص برای مراسم‌های رسمی و برای عروس‌ها باشد. بنابراین اگر می‌خواهید همه چیز درباره سبک آرایش هالیوودی و استروبینگ را بدانید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

سبک آرایش استروبینگ چیست؟

روز به روز سبک‌های آرایش در جهان بیشتر و به‌روزتر می‌شود. شاید برایتان سوال شود که سبک آرایش استروبینگ چیست؟ سبک آرایش استروبینگ که این روزها مورد توجه بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها قرار گرفته، زیرمجموعه‌ای از سبک میکاپ هالیوودی است.

سبک استروبینگ نوعی تکنیک هایلات کردن صورت است. در واقع در سبک آرایش استروبینگ، هایلایتر، جای کانسیلر را می‌گیرد و روش اجرای آن، آسان‌تر از استفاده از کانسیلر است. سبک آرایش استروبینگ، پوست را درخشان می‌کند و در نتیجه چهره جوان‌تر شود. در ادامه مقاله به گام به گام میکاپ استروبینگ در آرایش به سبک بازیگران هالیوودی می‌پردازیم.

گام به گام سبک آرایش استروبینگ

پس از آشنایی کلی با میکاپ استروبینگ، همراه با هم مراحل اجرا و پیاده‌سازی این آرایش را بررسی می‌کنیم.

1. پوست را آبرسانی کنید

برای این سبک از میکاپ، ابتدا باید پوست را آبرسانی کنید. استفاده از کرم آبرسان و کرم مرطوب کننده، کلید درخشش پوست برای آرایش سبک استروبینگ است. در صورتی که پوست چربی دارید، از کرم مرطوب کننده مخصوص پوست چرب یا کرم مرطوب کننده بدون چربی استفاده کنید.

2. به پوست کرم پودر بزنید

اگر می‌خواهید از یک کرم پودر با پوشانندگی طبیعی استفاده کنید، CC کرم یا BB کرم، انتخاب بهتری خواهد بود. اما در صورتی که برای یک مراسم رسمی آماده می‌شوید، از کرم پودر با پوشانندگی بالا استفاده کنید. کرم پودر را با کمک یک اسفنج مرطوب، به صورت ضربه‌ای به پوست بزنید تا میزان کاور کرم پودر بیشتر شود.

سی سی کرم سنانا، یک نوع کرم پودر بسیار سبک است که باعث اصلاح رنگ پوست صورت می‌شود. معمولا این نوع سی سی کرم مناسب میکاپ روزانه است. CC کرم سنانا فاقد پاربن و الکل است. بنابراین برای پوست حساس نیز مناسب خواهد بود.

سی سی کرم سنانا حجم 30 میل
سی سی کرم سنانا حجم 30 میل

3. از هایلایتر استفاده کنید

در مرحله دوم، از هایلایتری استفاده کنید که متناسب با رنگ پوستتان باشد. هایلایترهای اکلیلی، به سادگی از پوست پاک می‌شوند. بنابراین بهتر از هایلایتر مایع استفاده کنید تا جذب پوست شود و پوست را درخشان و زیبا کند.

اما شاید ندانید که هایلایتر را در کدام بخش از صورت استفاده کنید. هایلایتر در نقاطی از صورت استفاده می‌شود که نور بیشتری به آن می‌تابد. برای مثال استخوان گونه، استخوان ابرو، نوک بینی، گوشه چشم و گاهی تیغه بینی را می‌توانید با هایلایتر درخشان کنید.

این روش کمک می‌کند تا زیبایی صورتتان چندین برابر شود. به یاد داشته باشید  که هایلایتر را به تمام بخش‌های صورتتان نزنید. در صورتی که پوست چربی دارید، هایلایتر را به پیشانی یا چانه نزنید، چرا که پوست درخشش طبیعی خود را از دست می‌دهد.

برای آرایش استروبینگ، به دو روش می‌توانید از هایلایتر استفاده کنید. در روش اول، هایلایتر مایع را پیش از استفاده از کرم پودر، با کمک اسفنج به نقاط ذکر شده در بخش بالا به پوستتان بزنید. در مرحله بعد از کرم پودر استفاده کنید و روی کرم پودر، مقداری هایلایتر پودری نیز بزنید. اما در روش دوم، هایلایتر را پس از استفاده از کرم پودر، به پوست بزنید. بنابراین استفاده از یک نوع هایلایتر مایع یا پودری کافی است.

4. کانتور را فراموش نکنید

در مرحله بعد، استفاده از کانتور را فراموش نکنید. برای آرایش سبک استروبینگ، کانتور، برنزر و رژگونه، روی هایلایتر قرار می‌گیرد. بنابراین مدل میکاپ، طبیعی‌تر می‌شود. به یاد داشته باشید که از کانتور، برنزر یا رژگونه‌ی براق استفاده نکنید. چرا که صورتتان بیش از اندازه درخشان می‌شود.

گام به گام سبک آرایش هالیوودی

سبک آرایش هالیوودی، نوعی میکاپ مناسب مراسم‌های شب و رسمی است. معمولا میکاپ هالیوودی، صورت را درخشان می‌کند و نیاز به مهارت دارد. بنابراین شما می‌توانید با کمک مراحل زیر، این سبک از میکاپ را بیاموزید.

1. کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان

شروع هر میکاپی با کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان، باعث دریافت نتیجه بهتری می‌شود. در واقع هنگامی که پوست، مرطوب و آبرسانی می‌شود، کرم پودر به اصطلاح کیکی یا ورقه ورقه نمی‌شود. همچنین استفاده از کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان پیش از میکاپ، مانع چروک شدن پوست می‌شود.

اگر پوستتان چرب است، از این مرحله غافل نشوید. سعی کنید به جای کرم مرطوب کننده معمولی، از کرم مرطوب کننده برای پوست چرب یا کرم مرطوب کننده بدون چربی استفاده کنید. از این جهت، نتیجه میکاپ بهتری خواهید داشت.

برای مثال کرم مرطوب کننده درماگور مدل Matiderm، مناسب پوست چرب و مختلط است. این کرم مرطوب کننده باعث تنظیم چربی پوست می‌شود و پوستِ براق را مات می‌کند. همچنین کرم مرطوب کننده درماگور، میزان منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد و به از بین بردن جوش و آکنه کمک می‌‌کند.

کرم مرطوب کننده و مات کننده درماگور سری Matiderm مناسب پوست چرب حجم 40 میل
کرم مرطوب کننده و مات کننده درماگور سری Matiderm مناسب پوست چرب حجم 40 میل

2. کرم پودر

کرم پودر، آغاز و کامل کننده هر آرایشی است. اگر می‌خواهید سبک میکاپ هالیوودی را برای مراسم‌های رسمی تجربه کنید، می‌توانید از کرم پودر با کاور بالا بهره‌مند شوید. با این حال بهتر است بدانید که کرم پودر با پوشانندگی بالا، مناسب استفاده روزانه نیست و تنها باید در مهمانی‌های شب و مراسم‌های رسمی از آن استفاده کنید.

اما چگونه رنگ مناسب کرم پودر را انتخاب کنیم تا هزینه‌ای که صرف خرید کرم پودر کردیم، هدر نرود؟ در گذشته برای تست رنگ کرم پودر، آن را روی دست می‌‌زدند. اما این روش بسیار اشتباه است، چرا که رنگ دست با رنگ پوست صورت متفاوت است.

نزدیک‌ترین رنگ پوست به رنگ صورت، رنگ گردن است. بنابراین پیش از خرید کرم پودر، آن را روی گردنتان تست کنید. اما توصیه می‌کنیم همان زمان کرم پودر را تهیه نکنید. معمولا نورپردازی فروشگاه‌های فروش لوازم آرایش با نور پردازی مکان‌های دیگر متفاوت است. بنابرای شما می‌توانید، پس از تست کرم پودر، در نورهای متفاوت از خودتان عکس بگیرید. این روش تا میزان زیادی به خرید پنکیک یا کرم پودر مناسب رنگ پوستتان کمک می‌کند.

ترفند استفاده حرفه‌ای از کرم پودر به این صورت است. ابتدا استفاده از براش را فراموش کنید. براش میزان پوشانندگی کرم پودر را کم می‌کند و ممکن است خط‌های موی براش، روی صورت باقی بماند. بنابراین یک بلندر یا اسفنج استاندارد و کاملا تمیز بردارید و آن را کمی مرطوب کنید.

در مرحله بعد، اسفنج را به صورت ضربه‌ای به پوست بزنید. به یاد داشته باشید که هرگز اسفنج کرم پودر را روی صورت نکشید. چرا که کرم پودر به خوبی روی پوست پخش و جذب نمی‌شود و حالت کیکی یا خط خطی پیدا می‌کند.

3. کانسیلر

در این مرحله از میکاپ، میکاپ آرتیست‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول کانسیلر را پیش از کرم پودر استفاده می‌کنند. دسته دوم، کانسیلر را روی کرم پودر استفاده می‌کنند. اگر شما در دسته دوم قرار دارید، حتما باید بعد از استفاده از کانسیلر، از پودر بِیک نیز استفاده کنید.

برای آرایش به سبک بازیگران هالیوود، چند نقطه کانسیلر زیر چشم، یک نقطه کانسیلر روی جوش و لک، یک خط مورب گوشه چشم، یک نقطه گوشه چشم کنار بینی، یک خط کوتاه بین ابروها، یک خط نازک روی تیغه بینی و یک خط کوتاه روی چانه بکشید.

در مرحله بعد، با یک یک براش یا اسفنج، کانسیلر را به خوبی محو کنید. سپس از آن، پودر بیک را زیر چشم بزنید و در این مدت سراغ کانتور صورت بروید. پودر بیک باعث می‌شود که سفیدی کانسیلر با پوست یک‌دست و میزان ماندگاری میکاپ بیشتر شود.

4. کانتور و رژگونه

کانتور و رژگونه، مرحله مهمی از سبک میکاپ هالیوودی است. چرا که کانتورینگ با ایجاد سایه، باعث زاویه سازی صورت می‌شود. بنابراین با استفاده از کانتور می‌توان فرم و زاویه صورت را بهبود و تغییر داد

محل دقیق کانتور به نوع فرم صورت شما بستگی دارد. اما به طور کلی کانتور را کمی بالاتر از خط گونه به صورت مورب، چند نقطه روی پیشانی نزدیک خط رویش مو، دو خط نازک کنار تیغه بینی، یک خط مورب کوتاه کنار چشم و یک خط روی زاویه فک می‌کشند.

پس از آن، کانتور یا برنزر را با کمک یک اسفنج یا براش به خوبی محو کنید تا خطی باقی نماند. توصیه می‌کنیم از کانتور کرمی یا مایع استفاده کنید تا فرم میکاپ‌تان طبیعی‌تر شود. برای مثال قلم کانتورینگ میبلین، حاوی دورنگ با بافت نرم است. بنابراین به سادگی روی پوست محو یا به اصلاح فِید می‌شود. در نهایت، رژگونه ملایمی، روی گونه بزنید تا گونه‌هایتان برجسته شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *